26 Temmuz 2013 Cuma

prnur ve alan dışı atamalara düşünceleri

Ben iletişim fakültelerinde dönen dolaplara kızıyorum esas itirabiyle, yoksa öyp başvurularına yapacağımız birşey yok malesef. Benim gibi okul birincileri burada öyp ile atanmayı ümit ederken, yüksek lisansının ve cari akademisyenliğinin önüne onlarca set çekilirken, ingilizce öğretmenlerinin şipşak yükseklerinin bitirtilip doktoraya kabul edilmelerine kızıyorum, verdiğim örnek farazi değil gerçektir, ne yazıkki onların önü açıldıkça, benim gibi niteliği kanıtlanmış ve bu işe gönül vermiş, bu alanda ilerlemek isteyen iletişimciler heba olacak, sonra iletişimci yetiştirmek adına gelen ingilizceciler, matematikciler sil baştan iletişimi anlamaya çalışırken mezun olup giden öğrenciler artık ne kadar bilgili olacak o alanda burası tartışılır...

Haa yapacak birşey yok, burası Türkiye hak da yok, adalet de yok burada, o yüzden öyp ile alan dışı alım yapılmış yapılmamış artık sözün bittiği yer benim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder