13 Eylül 2013 Cuma

Y.Lisans ve Doktora sınavları ve mülakatları başladı arkadaşlar bu aralar biliyorsunuz. Ankara Üni'de RTS'ye başvurdum bende. Mülakat için bekliyorum. Zaten 5 kişi alacaklar 60 kişi gelmiş. Çoğu alan dışı. Hele bir İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunu gördüm ki az daha tekme tokat dövecektim. Adam KPDS'den 97 almış. Ales puanı 80-85 arası. Şans eseri konuşurken duydum başkasıyla. ÖYP ile atanmak için y.lisans a başvurdum diyor. Kendi bölümümde kasmaya gerek yok buradan nasılsa girerim dedi. Hey Allahım sen sabır ver. Hepsi YÖK'ün cahilce kararları yüzünden oluyor. Herkes İletişimde y.lisans yapmak istiyor. Bizim hakkımız yeniyor. Arkadaşlar lütfen maillere, dilekçelere ara vermeyelim. Böyle zihniyetli insanlara engel olmamız lazım.,


Forumdan, kieslowski isimli arkadaşımızın yazısı! gör bizi duy bizi YÖK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder